Retourbeleid
Indien een item niet naar wens is of geruild dient te worden tegenover een andere maat bieden wij de optie voor retourneren. U kunt dit binnen 14 dagen doen op eigen kosten.
Hoe retourneren?
Je kunt een label aanmaken bij je gekozen vervoerder met onze adres gegevens (zie retourformulier). Zorg ervoor dat je ons emailadres (zie retourformulier) invult bij de track en trace. Wanneer dit niet wordt gedaan kunnen wij je pakket niet volgen en afhalen. Het is dan de verantwoordelijkheid van de klant. Bewaar ten alle tijden het verzendbewijs. Dit is het papiertje dat je na aankoop verzendlabel ontvangt. Mocht er onderweg iets gebeuren met het pakket is dat het bewijs dat je hem hebt verzonden. Wanneer je deze niet meer hebt is het de verantwoordelijkheid van de klant.
Retourformulier toevoegen verplicht!
Een retourformulier bij je bestelling is verplicht! Vul deze volledig in zodat wij weten bij wie het pakket hoort en wij de terugbetaling in orde kunnen maken. Zonder deze gegevens kunnen wij het pakket niet matchen met de klant en dus geen geld terugstorten. Heb je geen printer tot je beschikking? Schrijf dan de gegevens over op een briefje.
Belangrijke informatie:
- Meerdere bestellingen kunnen alleen samen teruggestuurd worden wanneer voor elke bestellingen appart een retourformulier wordt bijgevoegd.
- In verband met hygiëne kunnen sieraden, badmode, body's en haaraccessoires niet geretourneerd worden.
Kleding mag alleen geretourneerd worden indien:
- Het product niet gedragen is of beschadigd.
- Kaartjes en labels er nog aan zitten.
- Geen (make-up) vlekken en of andere geuren bevatten.
Voldoet het product hier niet aan dan kunnen wij helaas niet dit product aannemen. Het item kan dan op kosten van de klant terug gestuurd worden.
Wij bewaren onjuiste retouren 30 dagen. Wanneer het product niet in orginele staat is aangekomen nemen wij contact op met de klant. Wanneer er geen retourformulier is bijgevoegd kunnen wij geen contact opnemen met de klant. We gaan er vanuit dat de klant dan contact met ons opneemt. Wanneer dit niet gebeurd bewaren wij de retour 30 dagen. Hierna kunnen wij helaas niks meer betekenen voor de klant.
Disclaimer: wordt er niet voldaan aan de retourstappen, of te wel, de retourprocedure wordt niet gevolgd, dan kunnen wij jouw retour niet verwerken! Het is eigenverantwoording deze goed door te lezen.
Als er iets niet naar wens is, laat het ons weten. We streven naar de best mogelijke service en jouw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren. Indien u dit wenst stuur een e-mail naar info@missfashlife.nl en we komen zo snel mogelijk bij u terug.
Heeft u een product in verkeerde staat ontvangen? Dan kunt u hier binnen 24 uur melding van maken. Eventuele schade na deze periode kunnen wij niet meer op ons nemen of vergoeden. Stuur deze dus nooit zomaar terug zonder er melding van te maken. Wij lossen het graag met u op.
Let op! Retourkosten en verzendkosten zijn voor eigen rekening
Downloaden van retourformulier: Retourformulier Miss Fashlife.pdf